Maand in Barcelona! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Amber - WaarBenJij.nu Maand in Barcelona! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Amber - WaarBenJij.nu

Maand in Barcelona!

Blijf op de hoogte en volg Amber

04 September 2014 | Spanje, Barcelona

Een maand geleden nam ik afscheid van Nederland en wil nu al niet meer terug! Alles bevalt super goed hier.
Het toeristenseizoen is over en de meeste mensen zijn weg wat betekent dat het rustig is op stage. Gelukkig heb ik leuke collega's ( ze zijn voornamelijk nederlands ) en komen we de dagen wel door.
Nu het ook rustig is rijden we vaak wat rondjes in de stad om promotie te doen.
Dit weekend wordt het wel erg druk, vanaf nu komen er grote groepen mensen om de gocars te huren, ben benieuwd hoe dat gaat!
We hebben een paar dagen geleden ook een teamuitje gehad, dat was best gezellig! We gingen voetballen en daarna tapas eten aan het strand.
Eind volgende maand gaat gocar ook verhuizen naar een andere locatie in de stad, wat dichterbij mijn huis is dus vind het niet zo erg haha.

Het wonen in Barcelona is ook echt leuk, je hebt leuke winkels, strand, overal terrasjes en ze gaan hier tot laat door wat het erg gezellig maakt. We wonen ook ongeveer 10 a 15 minuten van alles vandaan.
Een van onze huisgenoten, de vriendin van de huiseigenaar, is vorige week weer naar terug naar frankrijk gegaan. Nu wonen we alleen met onze huiseigenaar, hij is leuk om mee te wonen alleen kan hij geen engels en het andere meisje was onze tolk. We moeten nu echt meer spaans gaan praten en dat gaat nog een beetje moeilijk voor mij aangezien we op stage alleen nederlands en engels hoeven te praten.

In Barcelona kun je ook best wel leuk uitgaan. Ongeveer 2 weken geleden zijn we naar Hardwell geweest in een club bij het strand met onze huisgenoten. Voor de grotere clubs betaal je gemiddeld 15 euro entree, super duur. En dan heb je nog niet eens een drankje, een biertje kost gemiddeld 8 euro en een flesje water 5.-, ik was in shock toen ik dat voor het eerst hoorde.
Gelukkig kun je ook goedkope drankjes doen in een van de kleinere bars rondom onze wijk.
Deze maand is er ook van alles met vuurwerk in de stad. Een grote vuurwerkshow bij plaza espanya en er is een soort van optocht met vuurwerk die langs ons huis komt dus daar ga ik zeker ook even kijken. Eigenlijk is er altijd wel wat te doen in deze stad.

Ik mis thuis en Groningen (gelukkig) niet. Nog niet. Maar als mijn familie en vrienden nou allemaal even hier heen verhuizen zou dat wel even perfect zijn haha!
Over een maandje komt mijn moeder langs hier en kijk er naar uit om haar de stad weer te laten zien!



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Mijn eerste reis

Stage in Barcelona

Recente Reisverslagen:

16 Oktober 2014

Bijna op de helft..

04 September 2014

Maand in Barcelona!

14 Augustus 2014

Eerste weken in Barcelona
Amber

Actief sinds 27 Juli 2014
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 1765

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: