Eerste weken in Barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Amber - WaarBenJij.nu Eerste weken in Barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Amber - WaarBenJij.nu

Eerste weken in Barcelona

Blijf op de hoogte en volg Amber

14 Augustus 2014 | Spanje, Barcelona

De eerste twee weken zitten er al weer bijna op in Barcelona. Als ergens de tijd snel gaat is het hier.
Vorige week maandag zijn we (Rowin en ik) aangekomen. Na de weg kwijt te zijn geweest hadden we de taxi maar gepakt voor de laatste kilometer en toen waren we eindelijk in ons huisje. De eerste 3 dagen waren we alleen want onze huisgenoten waren op vakantie. Deze dagen ging we vooral op avontuur in de stad en zijn we langs bij Gocar Tours geweest en hebben we een tour door de stad gemaakt, was wel leuk om te doen :)
Na die dagen kwamen onze huisgenoten thuis en gelukkig zijn het leuke mensen!

Voor dat ik met stage moest beginnen had ik een NIE en social security number nodig. En wat een drama was dat, ik moest met de metro naar een soort gemeente huis, alleen ik kon het niet vinden! Ik was ergens buiten Barcelona terecht gekomen.. oops, toen ben ik terug gegaan om het goede adres te zoeken en 2 uur te laat kwam ik eindelijk op de plek waar ik moest zijn en heb ik alles kunnen regelen met het geluk dat er iemand anders met een afspraak niet op was komen dagen.

Maandag moest ik beginnen met stage wat tot nu toe leuk is! Heb al veel dingen geleerd, ik heb leuke collega's en ben bezig met een sales training waar ik wel wat aan ga hebben! Gister en vandaag had ik weekend na mijn oh zo zware werkweek en moet ik morgen weer beginnen. De werktijden zijn wel wat anders dan dat ik gewend ben maar daar wen ik vanzelf aan, net als aan de wartme. De eerste dagen waren echt té warm en kon nauwelijks slapen, gelukkig is dat over haha :)

Dus tot nu toe bevalt alles mij super goed!


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Mijn eerste reis

Stage in Barcelona

Recente Reisverslagen:

16 Oktober 2014

Bijna op de helft..

04 September 2014

Maand in Barcelona!

14 Augustus 2014

Eerste weken in Barcelona
Amber

Actief sinds 27 Juli 2014
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 1751

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: